یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
فایده حاصل از ویژگیهای محصول در تبلیغات مخاطب را جذب میکند
چیزی که در تبلیغات، باید به آن توجه داشت تفاوت بین "ویژگی محصول" و "فایده محصول" است. بهگونهای که ویژگیهای محصول واقعیاتی را درباره محصول میگوید، اما مزایای محصول از منافع حاصل از این ویژگیها برای مشتری صحبت میکند.
هنوز هم هستند کسانی که معنی اصطلاح ساده DVD را نمیداند، اما اگر به مخاطب گفته شود که با استفاده از این قابلیت میتوان از تصویری بهتر و ... برخوردار بود، اثر دیگر خواهد داشت.
آیا فکر کردهاید چند درصد مردم از اصطلاح Hi Fi SYSTEM سر درمیآورند (این اصطلاح در واقع یک کاتالوگ روایتگر ویژگیهای محصول است) اما در تبلیغ چیزی که مخاطب را تحریک میکند فایده حاصل از ویژگیهای محصول است.
ذکر ویژگیهای محصول زمانی که با منافع محصول همراه شود هیچ اشکالی ندارد. اما به نظرم ذکر منافع در تبلیغ باید از لحاظ گرافیکی برجسته تر از هر چیز دیگری باشد.
منبع : خبرگزاری ایسنا
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
مجلس شورای اسلامی مجلس شورای نگهبان ایران دولت حجاب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران انتخابات افغانستان رئیسی رئیس جمهور
تهران شورای شهر تهران شورای شهر هواشناسی شهرداری تهران پلیس قتل سیل فضای مجازی کنکور وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
قیمت دلار مالیات خودرو دلار قیمت خودرو بانک مرکزی بازار خودرو قیمت طلا مسکن تورم ایران خودرو سایپا
زنان تئاتر تلویزیون سریال بازیگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران سینما ازدواج فیلم موسیقی قرآن کریم
سازمان سنجش خورشید
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه اسرائیل آمریکا جنگ غزه روسیه چین اوکراین حماس ترکیه عراق
فوتبال پرسپولیس فوتسال استقلال تیم ملی فوتسال ایران بازی جام حذفی آلومینیوم اراک سپاهان تراکتور باشگاه پرسپولیس وحید شمسایی
هوش مصنوعی اپل آیفون تبلیغات هواپیما فناوری ناسا سامسونگ گوگل بنیاد ملی نخبگان مریخ
موز خواب بارداری دندانپزشکی آلزایمر کاهش وزن