جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
لازمه موفقیت انعطافپذیری در استراتژیهای کسب و کار الکترونیکی
امروزه شرکتها برای حفظ بقای خود با فشارهای بیشتری مواجه هستند. مشکل پیچیدهای که سازمانهای کسب و کار الکترونیکی را متأثر ساخته ساخته این است که در این محیط ناپایدار آنها با تبعیت از استراتژیهای جامع و فراگیر کسب و کار نتیجه مطلوبی بهدست نمیآورند چرا که این استراتژیها خیلی زود منسوخ میشوند. انعطافپذیری کسب و کار الکترونیکی را میتوان چنین تعریف کرد: ”آنچه موجب میشود کسب و کار الکترونیکی بتواند در مقابل شرایط عدم اطمینان در یک محیط با تغییرات سریع مصون بماند.“
شرکتها برای غلبه بر چالشها باید در سه بعد اصلی انعطافپذیر باشند. این ابعاد عبارتند از:
۱) انعطافپذیری در روشهای ارائه محصول،
۲) انعطافپذیری در تکنولوژی،
۳) انعطافپذیری در همکاری
بابک نیکنیا
منبع : جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران حجاب دولت رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم سریلانکا توماج صالحی پاکستان کارگران مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رئیسی
کنکور تهران سیل آتش سوزی قم هواشناسی سازمان سنجش فضای مجازی پلیس شهرداری تهران سلامت اصفهان
قیمت خودرو خودرو قیمت طلا دلار تورم قیمت دلار بازار خودرو بانک مرکزی ارز ایران خودرو مسکن سایپا
خانواده موسیقی رهبر انقلاب تلویزیون فیلم ترانه علیدوستی سینمای ایران مهران مدیری بازیگر شعر تئاتر
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
فلسطین رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل آمریکا جنگ غزه روسیه حماس اوکراین طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا طالبان
پرسپولیس فوتبال استقلال آلومینیوم اراک جام حذفی بازی بارسلونا لیگ برتر انگلیس ژاوی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فوتسال
هوش مصنوعی بنیاد ملی نخبگان ربات تیک تاک ناسا فیلترینگ
مالاریا کاهش وزن زوال عقل سلامت روان داروخانه