چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
لازمه موفقیت انعطافپذیری در استراتژیهای کسب و کار الکترونیکی
امروزه شرکتها برای حفظ بقای خود با فشارهای بیشتری مواجه هستند. مشکل پیچیدهای که سازمانهای کسب و کار الکترونیکی را متأثر ساخته ساخته این است که در این محیط ناپایدار آنها با تبعیت از استراتژیهای جامع و فراگیر کسب و کار نتیجه مطلوبی بهدست نمیآورند چرا که این استراتژیها خیلی زود منسوخ میشوند. انعطافپذیری کسب و کار الکترونیکی را میتوان چنین تعریف کرد: ”آنچه موجب میشود کسب و کار الکترونیکی بتواند در مقابل شرایط عدم اطمینان در یک محیط با تغییرات سریع مصون بماند.“
شرکتها برای غلبه بر چالشها باید در سه بعد اصلی انعطافپذیر باشند. این ابعاد عبارتند از:
۱) انعطافپذیری در روشهای ارائه محصول،
۲) انعطافپذیری در تکنولوژی،
۳) انعطافپذیری در همکاری
بابک نیکنیا
منبع : جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست