فارس/ پلاسکو در سال ۱۳۹۵ آتش گرفت، مدیر عامل سازمان پسماند از فروش ضایعات این بنا در سال جاری خبر داد. بر اساس اعلام شهرداری تهران ضایعات پلاسکو پس از۹ سال فروخته شد. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند محسن قضاتلو میگوید که ضایعات پلاسکو را با قیمت ۲۳ میلیارد تومان فروختیم. بازار در سال ۱۳۹۵، ساختمان