ایرنا/ اصفهان- ایرنا- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اصفهان از وقوع سه مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در نقاط مختلف استان طی امروز جمعه خبر داد و گفت: در این حوادث یک نفر جان خود را از دست داد و شش نفر دیگر دچار مسمومیت شدند. به گزارش ایرنا، علیرضا زمانپور روز جمعه به رسانه ها اظهار دا