نماینده الجزایر در سازمان ملل: به جای تحریم، باید با ایران گفتوگو کرد
شبکه خبر/ نماینده الجزایر: بهجای تحریم، باید با ایران گفتوگو کرد. الجزایر راهحل دیپلماتیک را بهترین راه میداند. بهجای لجبازی باید اعتمادسازی کرد. 🔹 آخرین خبر در روبیکا 🔹 آخرین خبر در ایتا 🔹 آخرین خبر در بله بازار