ایسنا/معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه نظام پرداخت پرستاران «معمولی» است، گفت: برنامههای معاونت پرستاری وزارت بهداشت به اجرای فوقالعاده خاص پرستاران محدود نمیشود، بلکه برنامههایی برای جذب و اصلاح وضعیت پرداخت این گروه داریم. عباس عبادی درباره آخرین وضعیت فوقالعاده خاص پرستاران اظهار کرد