مهر/ دادستان تهران اعلام کرد: خودروهای رها شده در معابر پایتخت پس از اطلاعرسانی به مالکان، جمعآوری و به پارکینگهای نیروی انتظامی منتقل شدند. علی صالحی،دادستان تهران با بیان اینکه خودروهای رهاشده در سطح معابر عمومی پایتخت، منشأ آسیبهای اجتماعی متعدد و وقوع برخی از اقدامات مجرمانه بوده است، اظهار