رکنا: 3 هفته پس از افشای پرونده تلخ دو خواهر سنندجی که بنا بر تحقیقات، در شرایط نامناسب و تحت آزار و اذیت از سوی پدر و نامادری خود زندگی میکردند، آخرین وضعیت درمانی نارین، دختر 15 ساله این پرونده، اعلام شد. پزشکان از بهبود قابل توجه وضعیت جسمی او خبر میدهند و نارین نیز در نخستین اظهارات خود از کادر درمان قدردانی کرد.