سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت آخرین خبر / ۳۵ ساعت قبل

شیخ نعیم قاسم: آتش‌بس یعنی حزب‌الله شلیک نکند و اسرائیل آزاد باشد هر جا را اشغال کند!

 شیخ نعیم قاسم: آتش‌بس یعنی حزب‌الله شلیک نکند و اسرائیل آزاد باشد هر جا را اشغال کند!
خبرگزاری دانشجو/ شیخ نعیم قاسم گفت: وجود مقاومت قانونی است / آتش‌بس یعنی حزب‌الله شلیک نکند و اسرائیل آزاد باشد هر جا را اشغال کند! / ما اینگونه آتش‌بس را نمی‌خواهیم همچنین دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: 15 ماه به ما تجاوز شد و ما صبر کردیم. اسرائیل متوقف نخواهد شد. بازار 🔹 آخرین خبر در روبیکا