وزیر آموزش و پرورش بر بهرهگیری از ظرفیت معلمان بازنشسته، دانشجومعلمان، نیروهای داوطلب، گروههای جهادی، خیریهها و سازمانهای مردمنهاد تأکید کرد و گفت: این ظرفیتها باید بهصورت سازمانیافته و تحت نظارت آموزشوپرورش در خدمت ارتقای یادگیری دانشآموزان قرار گیرد.