وزیر نفت با بیان اینکه پس از پایان این نشستها میتوان درباره مسائل مطرحشده، از جمله تحریمها، توضیحات بیشتری ارائه کند، ادامه داد: ایران برای مدت ۶۰ روز از تحریمها معاف شده است و بر اساس بعضی از تفاهمهایی که با طرف آمریکایی درباره تحریمها داشتهایم، مسیر خود را ادامه میدهیم.