وقتی فقط در یک پروندهی چای دبش، ۳.۴ میلیارد دلار فساد ارزی اتفاق میافتد، باید پرسید سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و چندین و چند نهاد نظارتی دیگر کجا هستند که دست «برخی» اینچنین راحت در کیسه بیتالمال فرو میرود و لقمههای سنگین برمی دارند؛ چرا بازرسی، نظارت و اجرای «قانون» فقط برای کارگران است؟!