کرمانموتور در ماههای اخیر بیش از هر زمان دیگری به کانون توجه صنعت خودرو کشور تبدیل شده است. این شرکت که تاکنون با سهم ۹ درصدی خود در سایپا نقشآفرینی محدودی داشته، اکنون سودای افزایش سهم تا مرز ۱۵ درصد و دستیابی به یک کرسی در هیاتمدیره دومین خودروساز بزرگ کشور را در سر دارد. اما پرسش اساسی این است؛ شرکتی که در مدیریت تعهدات خود به مشتریان ناتوان است و با موجی از تاخیرهای طولانی در تحویل خودرو، افزایشهای مکرر قیمت و عدم پاسخگویی شفاف مواجه شده، چگونه میتواند مدعی مدیریت و تصمیمسازی در یکی از …