چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱ ساعت قبل

تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عربستان/ محور رایزنی ها چه بود؟

 تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عربستان/ محور رایزنی ها چه بود؟
وزیران امور خارجه ایران و عربستان در گفت‌وگوی تلفنی بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها، حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک به‌منظور حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.