علیرضا کاظمی ضمن اشاره به اینکه برخی از ادرات آموزش و پرورش و مدارس ۱۰۰ درصد آسیبدیدهاند گفت: بیشتر آسیبها جزئی بوده که طی این روزها رفع و دانشآموزانش مشغول تحصیل شدند. وی ادامه داد: دانشآموزان مدارسی که آسیب جدی دیدهاند نیز فعلا به صورت غیر حضوری در حال دریافت آموزش هستند که ظرف یکی [ ]