سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت انتخاب / ۱ ساعت قبل

سخنگوی وزارت خارجه: جلسه چهارجانبه با حضور ایران، آمریکا و دو میانجی حدود یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد؛ قرار بر این شد که پس از یک وقفه کوتاه نیم‌ساعته، جلسه ادامه پیدا کند / نشست چهارجانبه پس از تهدید ترامپ تشکیل نشد و بحثی که ادامه یافت، تبادل پیام از طریق میانجی‌ها بود / پس از تصمیم به توقف مذاکرات، هیچ تماس مستقیمی با طرف آمریکایی نداشتیم

 سخنگوی وزارت خارجه: جلسه چهارجانبه با حضور ایران، آمریکا و دو میانجی حدود یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد؛ قرار بر این شد که پس از یک وقفه کوتاه نیم‌ساعته، جلسه ادامه پیدا کند / نشست چهارجانبه پس از تهدید ترامپ تشکیل نشد و بحثی که ادامه یافت، تبادل پیام از طریق میانجی‌ها بود / پس از تصمیم به توقف مذاکرات، هیچ تماس مستقیمی با طرف آمریکایی نداشتیم
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این پرسش که «ونس اخیراً مدعی شده که هیئت ایرانی، برخلاف برخی اخباری که منتشر شده، پس از تهدیدات ترامپ جلسه مذاکره را ترک ن...