امارات در تماس نادر با ایران بر امنیت تنگه هرمز تأکید کرد؛ نخستین تماس دیپلماتیک پس از جنگ
در نخستین تماس رسمی اعلامشده میان وزرای خارجه امارات و ایران از زمان آغاز حملات آمریکایی-اسرائیلی به ایران، شیخ عبدالله بن زاید بر ضرورت حفاظت از مسیرهای د...