برگزاری نمایشگاه «در ستایش آب» در موزه هنرهای امام علی(ع)
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب با همکاری وزارت نیرو و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری نمایشگاه «در ستایش آب» در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) کرده است.