لزوم همکاری واحدهای اجرایی شهرداری در بهرهبرداری از سامانه شهریار
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر تحقق هدف غیرحضوریسازی اقدامات حوزه شهرسازی گفت: وضعیت فعلی سامانه شهریار نیازمند ورود واحدهای مختلف از جمله معاونت شهرسازی شهرداری مناطق است.