چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری همشهری‌آنلاین / ۲ ساعت قبل

چرا تیم مذاکره کنندگان ایرانی با تیم آمریکایی عکس نگرفتند؟

 چرا تیم مذاکره کنندگان ایرانی با تیم آمریکایی عکس نگرفتند؟
اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امورخارجه و سخنگوی هیئت مذاکره کننده میناب ۱۶۸ در گفتگو با تلویزیون همشهری:ما جز تمرکز بر اجرای یادداشت تفاهم، به چیز دیگری نمی اندیشیدیم و برای کار نمایشی به هیچ جایی( سوییس و یا اسلام آباد) نرفته بودیم