پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۱۷

هر مدیری که از عرضه ارز خودداری کند، باید با او برخورد شود

 هر مدیری که از عرضه ارز خودداری کند، باید با او برخورد شود
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:برخی شرکت‌ها ارز را در تراستی‌ها نگه می‌دارند و به‌جای عرضه آن، به دنبال خرید سهام و فعالیت‌های تجاری شخصی هستند. اکنون زمان مدارا نیست؛ هر مدیری که از عرضه ارز خودداری کند، باید با او برخورد شود.