نامهای خطاب به آقای وزیر: کاهش حقوق کارکنان مخابرات را متوقف کنید!
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات استان قم در نامهای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسبت به کاهش حق جذب کارکنان، عدم بهروزرسانی کمکهزینههای رفاهی و انباشت مطالبات کارکنان مخابرات انتقاد کرد.