دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۳/۱۲

افتتاح بیمارستان جدید انستیتو کانسر، پیام ایستادگی نظام سلامت در کنار مردم است

 افتتاح بیمارستان جدید انستیتو کانسر، پیام ایستادگی نظام سلامت در کنار مردم است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران، این رویداد را نمادی از پایداری، امید و تداوم خدمت‌رسانی نظام سلامت در شرایط دشوار کشور دانست و گفت: افتتاح چنین پروژه بزرگی در میانه جنگ، پیام روشنی دارد؛ جامعه سلامت همچنان در کنار مردم، برای ایران و برای رضای خدا ایستاده است.