مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای حمایت از کشاورز و تحقق برنامه حفاظت مشارکتی طی سه سال گذشته در قالب ۲۲۴ فقره پرونده خسارت ناشی از خرس و پلنگ نزدیک به ۴ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان دامداران و زنبورداران در استان پرداخت شد.