کارگران «فولاد ابهر» قربانی بازیهای کارفرما؟/ هر ماه اعتصاب برای دریافت حقوق!
کارگر کارخانه فولاد سیادن ابهر گفت: تقریباً هر ماه برای گرفتن حقوق مجبور به اعتصاب میشویم. معمولاً بعد از فشارهایی که از سمت برخی نهادها وارد میشد، حقوق پرداخت میشد اما این بار دو ماه گذشته و خبری نیست.