رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به بهرهبرداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران گفت: این پروژه با زیربنای ۶۰ هزار متر مربع در ۱۸ طبقه، در مدت کمتر از ۶ سال و با وجود چالشهای متعدد از جمله همهگیری کرونا، محدودیتهای ناشی از شرایط کشور و مشکلات اقتصادی و تورمی به سرانجام رسید.