پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۲/۱۰

رای‌الیوم: چرا ایران این‌بار پایگاه‌های آمریکا در خلیج‌فارس را هدف قرار داد؟

 رای‌الیوم: چرا ایران این‌بار پایگاه‌های آمریکا در خلیج‌فارس را هدف قرار داد؟
با آغاز حملات آمریکا و اسرائیل علیه ایران، تهران به سرعت کشورهای حاشیه خلیج فارس را که میزبان پایگاه‌های نظامی آمریکایی هستند، هدف قرار داد. این حملات با انفجارها و صدای آژیر هشدار، نمایشی از قدرت بازدارندگی ایران بود و پیام روشنی ارسال کرد: در صورت ادامه تجاوز، واکنش شدیدتری علیه پایگاه‌های آمریکایی و اسرائیلی در منطقه انجام خواهد شد.