نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی استان تهران برگزار شد
نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی استان تهران با حضور مدیران تأمین اجتماعی و رؤسای تشکلهای کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی، با هدف بررسی دغدغههای جامعه هدف و ارتقای سطح خدمات درمانی و بیمهای برگزار شد.