نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از مدیریت جهادی استاندار مازندران در جذب اعتبارات و مدیریت بحران، نسبت به وضعیت بحرانی فاضلاب شهری قائمشهر و تهدید سفرههای زیرزمینی توسط ۷۰ هزار چاه خانگی هشدار داد و خواستار تسریع در انتقال آب سد آیتالله صالحی به شبکه شرب شد.