سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت ایران آنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۱۲

مدارس به کانون‌های آموزش و تولید انرژی و توسعه پایدار تبدیل می‌شوند

 مدارس به کانون‌های آموزش و تولید انرژی و توسعه پایدار تبدیل می‌شوند
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در در آیین امضای تفاهم‌نامه تجهیز ۱۲ هزار مدرسه به نیروگاه خورشیدی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های آموزشی مبتنی بر فناوری‌های نوین اظهار کرد: امروز شاهد آغاز یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های مشترک حوزه آموزش و انرژی کشور هستیم؛ طرحی که مدارس را از مراکز صرفاً مصرف‌کننده انرژی به کانون‌های تولید انرژی پاک و درآمد پایدار تبدیل می‌کند.