رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در در آیین امضای تفاهمنامه تجهیز ۱۲ هزار مدرسه به نیروگاه خورشیدی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساختهای آموزشی مبتنی بر فناوریهای نوین اظهار کرد: امروز شاهد آغاز یکی از بزرگترین طرحهای مشترک حوزه آموزش و انرژی کشور هستیم؛ طرحی که مدارس را از مراکز صرفاً مصرفکننده انرژی به کانونهای تولید انرژی پاک و درآمد پایدار تبدیل میکند.