چهارمین جلسه پایش آمادگی ۲۰ شهر جدید برای اجرای برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان میلاد تهران برگزار شد. در این نشست، مدیران ارشد وزارت بهداشت، سازمان تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و دانشگاههای علوم پزشکی بر ضرورت همافزایی تمامی ارکان نظام سلامت، توسعه زیرساختها، هماهنگی بیمهای و آمادگی کامل برای آغاز مرحله جدید اجرای این برنامه ملی تأکید کردند.