نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد شدید از تداوم تعطیلی صحن علنی مجلس، مدعی شد: محمدباقر قالیباف طی چهار ماه گذشته بدون هیچ مبنای قانونی از برگزاری جلسات علنی جلوگیری کرده است. او همچنین ادعای وجود مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای این تصمیم را «دروغ» خواند و مدعی شد تعطیلی صحن با هدف جلوگیری از مخالفت نمایندگان با روند مذاکرات و پذیرش آتشبس صورت گرفته است.