تهران- ایرنا- رئیس جمعیت هلالاحمر جمهوری اسلامی ایران گفت: جمعیت هلالاحمر تمامی موارد نقض حقوق بشردوستانه در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی را مستندسازی و در قالب دهها سند به دادستان دیوان کیفری بینالمللی، سازمان ملل متحد، نهادهای حقوق بشری و سازمانهای بینالمللی امدادی ارسال کرده است.