سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۴ ساعت قبل

ورمزیار: کنعانی بود از نیوزیلند گل نمی‌خوردیم/ خط حمله مصر خطرناک است

 ورمزیار: کنعانی بود از نیوزیلند گل نمی‌خوردیم/ خط حمله مصر خطرناک است
تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من اگر محمدحسین کنعانی‌زادگان در دیدار مقابل نیوزیلند در ترکیب اصلی حضور داشت، قطعا ما آن دو گل را دریافت نمی‌کردیم ، بازی را با امتیاز کامل می‌بردیم و با ۴ امتیاز صعودمان را قطعی می‌کردیم.