یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

جابه‌جایی بیش از ۱۰ هزار مسافر از طریق مسیر دریایی کیش

 جابه‌جایی بیش از ۱۰ هزار مسافر از طریق مسیر دریایی کیش
کیش - ایرنا - سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: طی هفته گذشته در مجموع ۱۰ هزار و ۴۴۷ مسافر از طریق شناورهای مسافری و لندینگ‌کرافت در مسیر دریایی جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب تردد کرده‌اند.