دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

بانوی ۵۱ ساله کرمانشاهی به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید

 بانوی ۵۱ ساله کرمانشاهی به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید
کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه کرمانشاه از اهدای اعضای بانوی ۵۱ ساله کرمانشاهی خبر داد و گفت: با رضایت خانواده مرحومه فرزانه سادات سیدامیری، اعضا و نسوج این بانوی نیک‌اندیش به بیماران نیازمند اهدا شد و به چهار نفر زندگی دوباره بخشید.