بجنورد-ایرنا- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: مطالبات شهرداری از شهروندان و دستگاههای دولتی به ۱۴ هزار میلیارد ریال رسیده است؛ رقمی که وصول آن میتواند بخشی از مشکلات مالی مدیریت شهری را برطرف کرده و زمینه ارتقای خدماترسانی به شهروندان را فراهم کند.