چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۲ ساعت قبل

شهرداری بجنورد ۱۴ هزار میلیارد ریال از مردم و دستگاه‌ها طلب دارد

 شهرداری بجنورد ۱۴ هزار میلیارد ریال از مردم و دستگاه‌ها طلب دارد
بجنورد-ایرنا- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: مطالبات شهرداری از شهروندان و دستگاه‌های دولتی به ۱۴ هزار میلیارد ریال رسیده است؛ رقمی که وصول آن می‌تواند بخشی از مشکلات مالی مدیریت شهری را برطرف کرده و زمینه ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان را فراهم کند.