صرفهجویی در مصرف برق برای حفظ تولید و اشتغال ضروری است
استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف برق در شرایط گرمای طاقتفرسا و شرجی هوا، همراهی مردم در صرفهجویی را ضامن پایداری شبکه، حفظ تولید کارخانهها و تأمین برق بخشهای حساس همچون بیمارستانها و چاههای کشاورزی دانست.