پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت جماران / ۲ ساعت قبل

حزب‌الله: رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس در لبنان را نقض کرد

 حزب‌الله: رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس در لبنان را نقض کرد
حزب ‌الله لبنان در بیانیه ای تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی این حمله را با این ادعا توجیه کرده که این شهروندان تهدیدی برای نیروهای اشغالگر آن محسوب می‌شدند.