تحصن برای بازگشایی صحن؟ مگر قرار نبود قانون فصلالخطاب باشد؟
نمایندگانی که خود واضع قانون هستند، طبیعتاً باید در رعایت قانون و تمکین به مصوبات نهادهای قانونی پیشگام باشند. نمیتوان از یک سو بر ضرورت قانونمداری در کشور تأکید کرد و از سوی دیگر، هنگامی که تصمیمی مطابق سازوکارهای قانونی اتخاذ میشود، با رفتارهای اعتراضی درصدد بیاعتبار کردن آن برآمد.