سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۰۹/۲۶

زیرمیزی‌های ارزی در تالار دوم به جریان افتاده است

 زیرمیزی‌های ارزی در تالار دوم به جریان افتاده است
عضو اتاق ایران با بیان اینکه زیرمیزی‌های ارزی در تالار دوم به جریان افتاده است، گفت: شاهد مطالبه ۴ هزار تومان به ازای هر دلار برای اتصال خریدار و فروشنده ارز هستیم.