چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۰۹/۲۰

آزادی۶ زندانی زن در بیرجند به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س)

 آزادی۶ زندانی زن در بیرجند به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س)
بیرجند- همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا و روز زن، طی مراسمی با حضور مسئولان قضایی و ستادی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، ۶ نفر از زنان زندانی اندرزگاه زنان بیرجند آزاد شدند.