سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱ ساعت قبل

مدیرکل محیط زیست تهران: ۳۵ نمونه حیات‌وحش به طبیعت بازگشتند

 مدیرکل محیط زیست تهران: ۳۵ نمونه حیات‌وحش به طبیعت بازگشتند
تهران- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از رهاسازی ۳۵ قطعه از گونه‌های مختلف حیات‌وحش پس از طی مراحل درمان و بازپروری خبر داد و گفت: این گونه‌ها در زیستگاه‌های طبیعی استان رهاسازی شدند.