معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و عضو هیأت رئیسه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان از ابلاغ شیوهنامه صرفهجویی و مدیریت بهینه منابع و مصارف و دستورالعمل رعایت سقف خالص پرداختی در شرکت سرمایهگذاری اهداف، شرکتهای تابعه و زیرمجموعه آن و دیگر ارکان صندوق خبر داد و گفت: این اقدام همسو با بازنگری و بازطراحی شیوههای نظارتی و مدیریت هزینهها، موجبات حفظ پایداری مالی صندوق، ارتقای بهرهوری و صیانت از منافع بازنشستگان و شاغلان عضو صندوق بازنشستگی صنعت نفت را فراهم خواهد آورد.