جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۷/۱۹

الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی و آینده‌ی سنجش روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی - شارا

الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی و آینده‌ی سنجش روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی - شارا
در عصر الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی، سنجش روابط‌عمومی وارد مرحله‌ای تازه شده است. دیگر لایک‌ها معیار موفقیت نیستند؛ بلکه تحلیل احساسات، تعامل واقعی و اعتماد مخاطب شاخص‌های اصلی‌اند. آینده‌ی روابط‌عمومی درک معناست، نه شمارش ارقام.