«چهارشنبه وقتی از سر کار به هتل برگشتم، گفتند دیگر اجازه ورود به اتاق را ندارید. حتی به ما اعلام کردند کارت اتاق دیگر فعال نیست و نمیتوانید وارد اتاق شوید؛ در حالی که تمام وسایل ما در اتاق مانده بود. من و دو فرزندم مجبور شدیم دزدکی وارد اتاقها شویم و وسایلمان را جمع کنیم». این روایت آقای «ف» است؛ یکی از جنگزدگانی که اواخر شب سهشنبه 26خردادماه با دستوری مواجه شد که منبع نامشخصی داشت: باید هتل را ترک کنید.