جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از تصمیم این دانشگاه برای برگزاری حضوری امتحانات پایانترم، خواستار بازنگری در شیوه ارزیابی دانشجویان شدند. آنها معتقدند در شرایطی که تمام ترم به صورت مجازی برگزار شده، برگزاری حضوری آزمونها نه تنها با منطق آموزشی سازگار نیست، بلکه مصداقی از تبعیض و بیعدالتی آموزشی میان دانشجویان دانشگاه محسوب میشود.