پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۲/۱۶

۸۰ واحد عطاری غیر مجاز پلمپ در تهران پلمپ شدند

 ۸۰ واحد عطاری غیر مجاز پلمپ در تهران پلمپ شدند
معاون فرماندار ملارد گفت: تاکنون ۸۰ واحد عطاری پلمپ و ۶ واحد نیز جمع‌آوری شده و طرح ساماندهی عطاری‌ها تا زمان دستیابی به نتیجه مطلوب تداوم خواهد داشت.