رئیس سازمان فضایی ایران در جمع خبرنگاران گفت: برای تسریع در تثبیت فناوری ماهوارهها و عملیاتی شدن آنها، افزایش تعداد پرتابها ضروری است، به ویژه با توجه به اینکه ماهوارههای زیادی در ایران ساخته شدهاند و در این راستا، هم از پرتابگرهای داخلی و هم از پرتابگرهای خارجی استفاده خواهیم کرد.